Bc. Monika HORÁKOVÁ

Bakalářská práce

Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu AHORN CZ, s. r. o.

The autumn advertising campaing as a significant part of marketing plan for company Ahorn CZ, s. r. o.
Anotace:
V rámci své několikaměsíční praxe pro reklamní agenturu Artel CZ, s. r. o. mi byla poskytnuta možnost podílet se na navrhování podzimní reklamní kampaně pro firmu Ahorn CZ, s. r. o. Tato kampaň je jedním z nejdůležitějších kritérií pro sestavení marketingového plánu pro rok 2007. Pro tento účel byl sestaven akční plán, mezi jehož hlavní části bych zařadila direct mailovou kampaň, telemarketing, organizace …více
Abstract:
In connection with my several month practice for advertising agency Artel CZ, s. r. o. it was provided chance to me of participant in suggesting of autumn advertising campaign for company Ahorn CZ, s. r. o. This campaign is one of the most important criterions for put together of marketing plan for year 2007. For this purpose was put together the action plan I would be arrange among its main parts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4678

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁKOVÁ, Monika. Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu AHORN CZ, s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 11. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.