Bc. Kateřina Hamplová

Bakalářská práce

Marketingový mix hotelu Kempa

Marketing mix of the hotel Kempa
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu hotelu Kempa a na základě dotazníkového šetření následné doporučení k optimalizaci jeho služeb. V teoretické části práce jsou charakterizovány služby v marketingu, jejich podstata a jednotlivé prvky rozšířeného marketingového mixu ve službách. V následující kapitole je vybraný hotel představen a blíže popsán. Praktická část práce obsahuje analýzu …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing mix of the Kempa hotel and, based on a questionnaire survey, a subsequent recommendation to optimize its services. The theoretical part of the thesis characterizes services in marketing, their essence and individual elements of the extended marketing mix in services. In the following chapter, the selected hotel is introduced and described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/bi0kq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management