Bc. Kateřina Hamplová
Bachelor's thesis
Marketingový mix hotelu Kempa
Marketing mix of the hotel Kempa
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu hotelu Kempa a na základě dotazníkového šetření následné doporučení k optimalizaci jeho služeb. V teoretické části práce jsou charakterizovány služby v marketingu, jejich podstata a jednotlivé prvky rozšířeného marketingového mixu ve službách. V následující kapitole je vybraný hotel představen a blíže popsán. Praktická část práce obsahuje analýzu …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing mix of the Kempa hotel and, based on a questionnaire survey, a subsequent recommendation to optimize its services. The theoretical part of the thesis characterizes services in marketing, their essence and individual elements of the extended marketing mix in services. In the following chapter, the selected hotel is introduced and described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bi0kq/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketingový výzkum - online dotazování vs. osobní dotazování
Kateřina Čejková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Julie Václavíková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková