Bc. Kateřina Hamplová

Bachelor's thesis

Marketingový mix hotelu Kempa

Marketing mix of the hotel Kempa
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu hotelu Kempa a na základě dotazníkového šetření následné doporučení k optimalizaci jeho služeb. V teoretické části práce jsou charakterizovány služby v marketingu, jejich podstata a jednotlivé prvky rozšířeného marketingového mixu ve službách. V následující kapitole je vybraný hotel představen a blíže popsán. Praktická část práce obsahuje analýzu …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing mix of the Kempa hotel and, based on a questionnaire survey, a subsequent recommendation to optimize its services. The theoretical part of the thesis characterizes services in marketing, their essence and individual elements of the extended marketing mix in services. In the following chapter, the selected hotel is introduced and described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2021
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management