Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku – Bc. Lenka Jandová
Bc. Lenka Jandová
Bakalářská práce
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Usage of modern marketing communication trends in selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá využitím nových trendů marketingové komunikace ve společnosti Tesco Stores ČR, a.s. Cílem této práce je analýza současné marketingové komunikace vybraného podniku a následné doporučené opatření potřebné k zefektivnění marketingové komunikace. Teoretická část obsahuje představení komplexního komunikačního mixu od základních typů marketingové komunikace až po moderní trendy …víceAbstract:
The bachelor work discusses use of new trends of marketing communication in the company Tesco Stores ČR a.s. The objective of this work is analyse the current marketing communication chosen company and following recommended measures needed to more effective marketing communications. The theoretical part contains the introduction of a complex communication mix from the basic types of marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jrl7v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Ing. Michaela Fouňová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina