Interpretace textu na gymnáziu – PhDr. Věra RADVÁKOVÁ
PhDr. Věra RADVÁKOVÁ
Disertační práce
Interpretace textu na gymnáziu
Interpretation of Texts in Czech Grammar Schools
Anotace:
Disertační práce Interpretace textu na gymnáziu byla vypracována v rámci doktorského studijního programu Specializace v pedagogice, studijní obor Teorie vzdělávání v bohemistice. Předmětem zkoumání se stala interpretace textu jako metoda, která vede k porozumění čtenému textu. Cílem práce bylo posoudit všechny možnosti interpretace textů především v předmětu Český jazyk a literatura a zjistit, jaká …víceAbstract:
The PhD thesis named Interpretation of Texts in Czech Grammar Schools was written in pursuance of the curriculum The Specialisation in Pedagogy in the study program The Theory of Education in Czech Studies. The object of our research was the interpretation of texts as a method of reading comprehension. The autor took a close look at all the possibilities of interpretation of texts covered in classes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2013
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RADVÁKOVÁ, Věra. Interpretace textu na gymnáziu. Plzeň, 2012. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Teorie vzdělávání v bohemistice
Práce na příbuzné téma
-
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Informační a mediální kompetence na ZŠ
Lenka VÁŇOVÁ -
Kompetence lektora
Barbora Stehlíková -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená