Řízení marketingových aktivit v oblasti sportu – Bc. Lucie Černá
Bc. Lucie Černá
Master's thesis
Řízení marketingových aktivit v oblasti sportu
Management of marketing activities in a sport sector
Anotácia:
Tato diplomová práce se zajímá o řízení marketingových aktivit v oblasti sportu. Popisuje význam marketingu pro společnost, specifikuje marketing služeb a připodobňuje marketingový mix v odvětví sportu. Dále se zabývá marketingovým řízením, analýzou prostředí, popisem marketingové politiky a marketingového výzkumu. V neposlední řadě přibližuje rozdělení marketingové komunikace na tradiční a moderní …viacAbstract:
This thesis is interested in the management of marketing activities in the field of sport. It describes the importance of marketing for the company, it specifies the service marketing and likens marketing mix in the sport industry. It also deals with marketing management, environment analysis, a description of marketing policies and marketing research. Finally, it describes the sorting of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e2rwk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion
Tereza Javorská -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Radek Lizec -
Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy
Michaela Jelenová -
Obsahová analýza komunikace vybrané společnosti na Facebooku jakožto klíčové sociální síti
Sára Selucká -
Návrh marketingové komunikace pořadatele esportových turnajů
Jaroslav Kožušník -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze