Marketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností – Adam PÁNEK
Adam PÁNEK
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností
Marketing communication of low-cost and traditional airlines
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a srovnání marketingové komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy jako je marketingová komunikace nebo marketingový mix, a je představen vývoj a současný stav leteckého průmyslu. Praktická část na základě dotazníkového šetření a obsahové analýzy představuje vybrané letecké společnosti, na …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of marketing communication of low-cost and traditional airlines. In the theoretical part, key terms such as marketing communication or marketing mix are defined including the evolution and current situation of the airline industry. Based on a questionnaire survey and content analysis, the practical part introduces selected airlines and afterwards …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÁNEK, Adam. Marketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Marketing Management / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová