Bc. Tomáš Brothánek

Diplomová práce

Komunikační strategie startupu Pealock

Communication Strategy of the Pealock Startup
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro společnost Pealock, která se zabývá výrobou chytrých elektronických zámků na sportovní vybavení. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové a komunikační strategie a analýzy konkurenčního prostředí. Praktická část představuje společnost Pealock, analýzu její konkurence a kvantitativní výzkumné šetření …více
Abstract:
This master thesis deals with planning a communication strategy for the company called Pealock, which produce smart electric lock for sport equipment. The theoretical part defines basics of marketing, marketing and communication strategy and analysis of competitive environment. The practical part introduces The Pealock start up, analysis of its competition and quantitative research. In the project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Brothánek, Tomáš. Komunikační strategie startupu Pealock. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe