Marketing a marketingová komunikace olympijských her – Bc. Roman Šimr
Bc. Roman Šimr
Master's thesis
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Marketing and Marketing Communications of the Olympic Games
Anotácia:
Sport je v současnosti obchodní odvětví, jako každé jiné. Platí zde stejná pravidla a zákonitosti, přestože se některá z nich vzhledem k povaze sportovního prostředí liší. Marketing ovládl olympijské hry již před několika desítkami let a je již jeho nedílnou součástí, bez které by bylo pořádání tohoto sportovního svátku prakticky nemyslitelné. Diplomová práce se bude kriticky zabývat proměnou původní …viacAbstract:
Sport is now a business sector like any other. The same rules and regulations apply, although some of them vary due to the nature of the sporting environment. Since several decades ago, marketing has taken over the Olympic Games and has already become an integral part of them; it would be practically unthinkable to hold this sporting event without it these days. The thesis will critically examine the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jdbmo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová