Bc. Roman Šimr

Diplomová práce

Marketing a marketingová komunikace olympijských her

Marketing and Marketing Communications of the Olympic Games
Anotace:
Sport je v současnosti obchodní odvětví, jako každé jiné. Platí zde stejná pravidla a zákonitosti, přestože se některá z nich vzhledem k povaze sportovního prostředí liší. Marketing ovládl olympijské hry již před několika desítkami let a je již jeho nedílnou součástí, bez které by bylo pořádání tohoto sportovního svátku prakticky nemyslitelné. Diplomová práce se bude kriticky zabývat proměnou původní …více
Abstract:
Sport is now a business sector like any other. The same rules and regulations apply, although some of them vary due to the nature of the sporting environment. Since several decades ago, marketing has taken over the Olympic Games and has already become an integral part of them; it would be practically unthinkable to hold this sporting event without it these days. The thesis will critically examine the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní