Aplikace statistických metod při výpočtu celoživotní hodnoty zákazníka – Katsiaryna Samuseva
Katsiaryna Samuseva
Bakalářská práce
Aplikace statistických metod při výpočtu celoživotní hodnoty zákazníka
Application statistical methods for estimation customer lifetime value
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje statistickým metodám pro řízení vztahů se zákazníky a různým přístupům k odhadu celoživotní hodnoty zákazníka pro společnost v dlouhodobém horizontu. Jde o empirický typ práce, kde teoretické předpoklady otestujeme v praxi na reálných datech. V průběhu práce zkoumáme a měříme klientské chování s cílem získat kvantitativní výstupy pro přizpůsobení marketingové strategie, efektivní …víceAbstract:
This bachelor thesis pay attention on statistical methods managing relationship with customers and different approaches of estimation customer lifetime value for the company in long time period. It is an empirical type of bachelor thesis, where we will test the theoretical assumptions on the real data. During this paper we research and measure customers behavior in order to obtain quantitative outputs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53481
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2017
- Vedoucí: Lenka Vraná
- Oponent: Lukáš Sobíšek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53481
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Lucie Machalová -
Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu
Anna Melounová -
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Jan Pořízek -
Pravděpodobnostní modely bankovních produktů a jejich využití v marketingové optimalizaci
Monika Ottová