Integrovaná marketingová komunikace sportovní a volnočasové značky Galsari – Zdeněk Galuška
Zdeněk Galuška
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace sportovní a volnočasové značky Galsari
Integrated marketing communication of sport and leisure brand Galsari
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude věnovat vstupu nové sportovní a volnočasové značky na trh a bude zaměřena na marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje především důležitým marketingovým pojmům, kanálům a zdrojům. V praktické části je charakterizována česká značka oblečení, která je následně porovnávána s dalšími značkami. Východiskem je soubor doporučení pro tvůrce značky Galsari. Práce zahrnuje …víceAbstract:
This bachelor thesis will focus on the marketing communication of Galsari brand. The theoretical part deals mainly with important marketing terms, channels and resources. In practical part of bachelor´s thesis will be introduced brand Galsari, which is then compared with other brands. On the basis of the research results will be recommended several suitable marketing activities, which could be used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Lucie Mašterová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová