Integrovaná marketingová komunikace sportovní a volnočasové značky Galsari – Zdeněk Galuška
Zdeněk Galuška
Bachelor's thesis
Integrovaná marketingová komunikace sportovní a volnočasové značky Galsari
Integrated marketing communication of sport and leisure brand Galsari
Abstract:
Tato bakalářská práce se bude věnovat vstupu nové sportovní a volnočasové značky na trh a bude zaměřena na marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje především důležitým marketingovým pojmům, kanálům a zdrojům. V praktické části je charakterizována česká značka oblečení, která je následně porovnávána s dalšími značkami. Východiskem je soubor doporučení pro tvůrce značky Galsari. Práce zahrnuje …moreAbstract:
This bachelor thesis will focus on the marketing communication of Galsari brand. The theoretical part deals mainly with important marketing terms, channels and resources. In practical part of bachelor´s thesis will be introduced brand Galsari, which is then compared with other brands. On the basis of the research results will be recommended several suitable marketing activities, which could be used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Reader: Lucie Mašterová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GALUŠKA, Zdeněk. \textit{Integrovaná marketingová komunikace sportovní a~volnočasové značky Galsari}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/bj87ll/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová