Zdeněk Galuška

Bachelor's thesis

Integrovaná marketingová komunikace sportovní a volnočasové značky Galsari

Integrated marketing communication of sport and leisure brand Galsari
Abstract:
Tato bakalářská práce se bude věnovat vstupu nové sportovní a volnočasové značky na trh a bude zaměřena na marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje především důležitým marketingovým pojmům, kanálům a zdrojům. V praktické části je charakterizována česká značka oblečení, která je následně porovnávána s dalšími značkami. Východiskem je soubor doporučení pro tvůrce značky Galsari. Práce zahrnuje …more
Abstract:
This bachelor thesis will focus on the marketing communication of Galsari brand. The theoretical part deals mainly with important marketing terms, channels and resources. In practical part of bachelor´s thesis will be introduced brand Galsari, which is then compared with other brands. On the basis of the research results will be recommended several suitable marketing activities, which could be used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Reader: Lucie Mašterová, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.