Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. – Tereza ŠULANOVÁ
Tereza ŠULANOVÁ
Master's thesis
Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.
Innovation of customer experience in the company Tesco Stores ČR a.s.
Anotácia:
Práce se zabývá zákaznickým prožitkem ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. Cílem práce bylo vyhodnotit, jakým způsobem lze tento zákaznický prožitek inovovat. Aby došlo ke zdokonalení prožitku a k pozvednutí spokojenosti, bylo potřeba určit faktory, které mají vliv na zákaznický prožitek, a detekovat, s jakými nedostatky se během nakupování zákazníci setkávají a jaké jsou jejich neuspokojené potřeby …viacAbstract:
This thesis deals with customer experience in Tesco Stores ČR a.s. The aim of the thesis was to evaluate how the customer experience can be innovated. In order to improve the experience and to raise satisfaction, it was necessary to identify the factors that influence the customer experience and to detect what problems customers encounter during shopping and what are their unmet needs and wants. Design …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULANOVÁ, Tereza. \textit{Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bj9mj3/.
Jak správně citovat práci
ŠULANOVÁ, Tereza. Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace zákaznického prožitku v prodejnách řetězce Lidl
Barbora Svobodová -
Design Thinking: Rozvoj služeb pro e-commerce
Zdeněk Simek -
Návrh fintech produktu na základě metodiky Design Thinking
Martin Kukla -
Vývoj nového produktu s využitím přístupu design thinking
Alena Školová -
Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard
Hanna Hayova -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Motivácia a spokojnosť zamestnancov v spoločnosti TESCO STORES SR, a.s.
Dominika Mihalcová -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková