The interest of pupils in teaching of vocational training to selected high school – Ivona Hlavatá
Ivona Hlavatá
Bakalářská práce
The interest of pupils in teaching of vocational training to selected high school
Zájem žáků o výuku odborného výcviku na vybrané střední odborné škole
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma „Zájem žáků o výuku odborného výcviku na vybrané střední škole“. Hlavním cílem teoretické části bakalářské práce je definovat pojmy: zájmy a potřeby, motivaci, učení, výuku odborného výcviku a metody výuky. Dalším cílem je vysvětlit souvislost zájmů a potřeb o výuku odborného výcviku. Materiálem ke zpracování bakalářské práce jsou odborné publikace, časopisy a internetové …víceAbstract:
The theme of this Bachelors thesis is “Interest of student in taking technical courses at chosen high school”. The main objective of the theoretical part of this thesis is definition of keywords: interests and needs, motivation, learning, teaching of technical courses and methods of teaching. Next objective is the explanation of the connection between interests and need for teaching of technical courses …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVATÁ, Ivona. \textit{The interest of pupils in teaching of vocational training to selected high school}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bjj2qh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum motivace a zájmu o nábor nových příslušníků do Armády České republiky
Adam Kroča -
Motivace, Emoce a vztahy v kontextu počítačových her u pubescentů.
Jiří Kovář -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Hana Michelfeitová -
Styly učení žáků/studentů při učení se cizím jazykům na gymnáziu
Martina Albrechtová