Bc. Jiří Prášek

Master's thesis

Marketingová komunikace Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost

Marketing Communication of the Operational Program Human Resources and Employment
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je problematika marketingové komunikace strukturálních fondů a vyhodnocení úspěšnosti marketingové komunikace operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Dále toto téma slouží i k vytvoření uceleného přehledu o dané problematice marketingové komunikace strukturálních fondů.
Abstract:
The subject of my dissertation is the issue of the Marketing communication of the Structural funds and the assessment of the Marketing communication of the Operational Program Human Resources and Employment. This topic could be used for the creation of a comprehensive overview about issues of the Marketing communication of the Structural funds
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
  • Reader: PhDr. Marek Matějka, Ing. Světlana Navarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní