Marketingová komunikace Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost – Bc. Jiří Prášek
Bc. Jiří Prášek
Master's thesis
Marketingová komunikace Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost
Marketing Communication of the Operational Program Human Resources and Employment
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je problematika marketingové komunikace strukturálních fondů a vyhodnocení úspěšnosti marketingové komunikace operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Dále toto téma slouží i k vytvoření uceleného přehledu o dané problematice marketingové komunikace strukturálních fondů.Abstract:
The subject of my dissertation is the issue of the Marketing communication of the Structural funds and the assessment of the Marketing communication of the Operational Program Human Resources and Employment. This topic could be used for the creation of a comprehensive overview about issues of the Marketing communication of the Structural fundsKeywords
Evropská unie regionální politika strukturální fondy Operační program projekt projektová žádost prioritní osa oblast podpory finanční podpora cíle vzdělávání projektový cyklus marketingová komunikace marketingový komunikační mix reklama přímý marketing podpora prodeje osobní prodej vztahy s veřejností cílová skupina segment trh zacílení komunikační plán.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mwtf9/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
- Reader: PhDr. Marek Matějka, Ing. Světlana Navarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova