Marketingová komunikace Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost – Bc. Jiří Prášek
Bc. Jiří Prášek
Diplomová práce
Marketingová komunikace Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost
Marketing Communication of the Operational Program Human Resources and Employment
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je problematika marketingové komunikace strukturálních fondů a vyhodnocení úspěšnosti marketingové komunikace operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Dále toto téma slouží i k vytvoření uceleného přehledu o dané problematice marketingové komunikace strukturálních fondů.Abstract:
The subject of my dissertation is the issue of the Marketing communication of the Structural funds and the assessment of the Marketing communication of the Operational Program Human Resources and Employment. This topic could be used for the creation of a comprehensive overview about issues of the Marketing communication of the Structural fundsKlíčová slova
Evropská unie regionální politika strukturální fondy Operační program projekt projektová žádost prioritní osa oblast podpory finanční podpora cíle vzdělávání projektový cyklus marketingová komunikace marketingový komunikační mix reklama přímý marketing podpora prodeje osobní prodej vztahy s veřejností cílová skupina segment trh zacílení komunikační plán.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mwtf9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Světlana Navarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova