Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců organizace – Mgr. Eliška KUBÍČKOVÁ
Mgr. Eliška KUBÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců organizace
The effect of internal public relations on employees' attitudes and values in an organization
Anotace:
Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní Public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních …víceAbstract:
Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal Public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees´ values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zveřejnit od: 5. 5. 2005
Identifikátor:
536
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÍČKOVÁ, Eliška. Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců organizace. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová -
Aplikační možnosti public relations ve vybrané firmě
Lenka Kárová -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Interní public relations v rámci firmy
Aneta Růžičková