BcA. Viktorie Rygarová
Master's thesis
Produkt a P. O. P.
-
Product and P. O. P.
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje návrhu a výrobě inovativních brýlí pod značkou V.R. Eyewear, které jsou unikátní svým využitím recyklované kůže z oděvního průmyslu. Od počáteční koncepce až po finální produkt, práce zkoumá celý proces tvorby. Výsledkem jsou stylové brýle s možností zasazení slunečních a dioptrických skel, elegantní lupy na krku, originální obaly a vizuální identita značky.Abstract:
This thesis is devoted to the design and production of innovative glasses under the V.R. brand. eyewear, which are unique in their use of recycled leather from the clothing industry. From the initial concept to the final product, the work explores the entire process of creation. The result is stylish glasses with the option of fitting sun and prescription lenses, elegant neck magnifiers, original packaging …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rygarová, Viktorie. Produkt a P. O. P.. Zlín, 2024. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Multimédia a design / Product design
Theses on a related topic
-
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ -
Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů
Veronika Loudová