Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu ředitelů mateřských škol – Kamila Halešová
Kamila Halešová
Bakalářská práce
Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu ředitelů mateřských škol
Inclusion in Preschool Education from the Perspective of Kindergarten Principals
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá inkluzí v předškolním vzdělávání z pohledu ředitelů mateřských škol. Teoretická část popisuje základní vymezení pojmů vztahujících se k inkluzivnímu vzdělávání, vymezení stěžejních rozdílů mezi integrací a inkluzí, legislativní ukotvení inkluzivního vzdělávání v České republice, charakteristiku dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami, vymezení stupňů podpůrných opatření …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with inclusion in preschool education from the perspective of kindergarten principals. The theoretical part describes the basic definition of concepts related to inclusive education, definition of differences between integration and inclusion, legislative anchoring of inclusive education in the Czech Republic, characteristics of children with special educational needs, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Halešová, Kamila. Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu ředitelů mateřských škol. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová