Darius Kryszczuk

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.

Suggestion of marketing strategy of Jazyky v zahraničí, s.r.o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.", je na základě situační analýzy podniku a strategických marketingových nástrojů segmentace, určení cílových trhů a positioningu sestavit marketingovou strategii. V metodologické části se zabývám jednotlivými prvky strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení stávající …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis Suggestion of marketing strategy of Jazyky v zahraničí, s.r.o., based on situtation enterprise analysis and strategic marketing tools of segmentation, is to determinate targeting and positioning and to form marketing strategy. In the metodological part is contained a survey of elements of the marketing process. The practical part of the thesis is concentrated on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Eva Ďoubalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28175

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management