Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka – Bc. Lucie Pelcnerová
Bc. Lucie Pelcnerová
Master's thesis
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Discount Portals as an Instrument of the Company’s Marketing Strategy and their Effect on Customer Behavior
Abstract:
V současné době je internet významným prostředkem a zdrojem informací. Prostředí internetu dává prostor ke vzniku nejrůznějším projektům a v oblasti marketingu obzvlášť. V nedávné době jsme mohli na internetu zaznamenat obrovský boom slevových serverů. V současnosti jejich počty klesají, ale i v budoucnu budou představovat významný segment trhu. Slevové portály jsou hojně využívány koncovými zákazníky …moreAbstract:
The Internet has become an important element and source of information. It has created an environment favourable to an array of new projects, largely to marketing type ones. In the not so recent history we witnessed a gigantic boom of discount online services. Their numbers are currently decreasing, but they will remain a relevant market segment. These services are visited by end users but also companies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r35ba/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PELCNEROVÁ, Lucie. \textit{Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/bkuwgb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza slevových portálů z pohledu firem a zákazníků
Nikola Ječmínková -
Eliminace rizik nákupu na slevových serverech
Eliška Bouchalová -
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
Martina CHAROUZKOVÁ -
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
Patricie Vindušková -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Tereza Maršálková -
Online marketingová komunikace restaurace
Derlichová Derlichová -
Online marketingová komunikace restaurace
Matýsková Matýsková -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková