Bc. Lucie Pelcnerová

Diplomová práce

Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka

Discount Portals as an Instrument of the Company’s Marketing Strategy and their Effect on Customer Behavior
Anotace:
V současné době je internet významným prostředkem a zdrojem informací. Prostředí internetu dává prostor ke vzniku nejrůznějším projektům a v oblasti marketingu obzvlášť. V nedávné době jsme mohli na internetu zaznamenat obrovský boom slevových serverů. V současnosti jejich počty klesají, ale i v budoucnu budou představovat významný segment trhu. Slevové portály jsou hojně využívány koncovými zákazníky …více
Abstract:
The Internet has become an important element and source of information. It has created an environment favourable to an array of new projects, largely to marketing type ones. In the not so recent history we witnessed a gigantic boom of discount online services. Their numbers are currently decreasing, but they will remain a relevant market segment. These services are visited by end users but also companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace