Srovnání efektivity vyučovacích metod anglického jazyka na waldorfské škole a klasické základní škole – Bc. Pavla Cihlová
Bc. Pavla Cihlová
Bakalářská práce
Srovnání efektivity vyučovacích metod anglického jazyka na waldorfské škole a klasické základní škole
The Comparison of the Effectiveness of the Teaching Methods Used in English Classes at Waldorf School and Standard Primary School
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tématu klasické základní školy a alternativní waldorfské školy a využití vyučovacích metod při výuce anglického jazyka. Přesněji se zabývá srovnáním efektivity vyučovacích metod. Praktická část je zaměřena na výzkum, který byl proveden v pátých ročnících jednotlivých škol. Výsledky praktické části byly získány pomocí metody pozorování, při kterém byly pozorovány použité …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of classical elementary school and alternative Waldorf school and use of teaching methods used in English language. More precisely the work compares the effectiveness of the teaching methods used in English classes at Waldorf School and standard primary school. Practical part is focused on research which was made in the fifth grade at each type of school. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p98wl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Zuzana Vlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIHLOVÁ, Pavla. \textit{Srovnání efektivity vyučovacích metod anglického jazyka na waldorfské škole a klasické základní škole}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/bl9vxy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace kreativního myšlení žáků pátých tříd, vyučujících v pátých třídách a studentů učitelství 1. stupně ZŠ
Eliška PARÝZKOVÁ -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová