Bc. Ilia Skirdov

Bakalářská práce

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Tato Bakalařská práce se zabývá problematikou komunikace a řízení vztahů se zákazníky. V první časti bakalařské práce probrany základní pojmy, které jsou spojené s problematikou této práce. Ve druhé části znázorněn význam komunikace se zákazníky na příkladu firmy «AlfaStrakhovanie» (Ruská pojišťovna) a nabídnuty způsoby pro zlepšení komunikace se zákazníky v ramci této organizace.
Abstract:
The first part of the bachelor thesis deals with the basic concepts that are related to the problems of this work. The second part shows the importance of communication with customers on the example of "AlfaStrakhovanie" (Russian Insurance Company) and offers ways to improve communication with customers within the organization
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní