Inkluzivní dramatický projekt zaměřený na práci s emocemi – Věra HUBOVÁ
Věra HUBOVÁ
Diplomová práce
Inkluzivní dramatický projekt zaměřený na práci s emocemi
Anotace:
Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje formy a postupy dramatické výchovy, základní pojmy a popis emocí v psychologii a historii a současnost výuky a výchovy žáků se speciálními potřebami v pedagogice. Část praktická zkoumá využití dramatické výchovy v inkluzivních třídách, obsahem mají být emoce. Záměrem práce je zjistit, jak dramatická výchova s tímto tématem ovlivňuje …víceAbstract:
The work consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the forms and methods of drama education, basic concepts and description of emotions in psychology, and the history and current state of teaching and educating students with special needs in pedagogy. The practical part investigates the use of drama education in inclusive classrooms, focusing on emotions. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Marie Černíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUBOVÁ, Věra. Inkluzivní dramatický projekt zaměřený na práci s emocemi. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výchova a vzdělávání dětí se speciálními potřebami ve školní družině ZŠ speciální
Jana Švestková -
Výchova ke zdraví a její aplikace ve speciální mateřské škole
Blanka LUDVÍKOVÁ -
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková -
Estetická výchova žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - žáci s mentálním postižením na malotřídní základní škole v Budiměřicích
Karolína Heláková -
Hudební a pohybová výchova s prvky muzikoterapie v edukačním procesu u žáků základní školy speciální
Zdeňka Opřátková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
Tereza JIŘIČKOVÁ -
Inkluze žáků s ADHD a její vnímání učiteli na 1. stupni ZŠ
Jana ÜRGEOVÁ