Klára Zálešáková

Bachelor's thesis

Analýza činnosti a marketingová strategie společnosti Česká Zbrojovka a.s.

Activity analysis and marketing strategy of the Česká zbrojovka a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá analýzu činnosti a marketingovou strategii na příkladu společnosti Česká zbrojovka a.s. Cílem práce je analyzovat trh, na kterém společnost projevuje nejvíce svoji činnost a srovnat postavení této společnosti s konkurencí. Práce se opírá o teoretické poznatky z oblasti strategického marketingu. Důležitým výstupem je komplexní situační analýza, která zahrnuje analýzu vnějšího …viac
Abstract:
This Bachelor's thesis reviews an activity analysis and the marketing strategy on the example of the Česká zbrojovka a.s. The aim of the thesis is to analyze the market on which the company developes its business activities and to compare the company with its competitors. The thesis is based on theoretical knowledge of strategic marketing. The situational analysis contains an analysis of the external …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedúci: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Ladislav Britaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41026