Analýza činnosti a marketingová strategie společnosti Česká Zbrojovka a.s. – Klára Zálešáková
Klára Zálešáková
Bachelor's thesis
Analýza činnosti a marketingová strategie společnosti Česká Zbrojovka a.s.
Activity analysis and marketing strategy of the Česká zbrojovka a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá analýzu činnosti a marketingovou strategii na příkladu společnosti Česká zbrojovka a.s. Cílem práce je analyzovat trh, na kterém společnost projevuje nejvíce svoji činnost a srovnat postavení této společnosti s konkurencí. Práce se opírá o teoretické poznatky z oblasti strategického marketingu. Důležitým výstupem je komplexní situační analýza, která zahrnuje analýzu vnějšího …viacAbstract:
This Bachelor's thesis reviews an activity analysis and the marketing strategy on the example of the Česká zbrojovka a.s. The aim of the thesis is to analyze the market on which the company developes its business activities and to compare the company with its competitors. The thesis is based on theoretical knowledge of strategic marketing. The situational analysis contains an analysis of the external …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41026
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Ladislav Britaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41026
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann