Využití sociálních médií pro malé a střední firmy – Kirill Molokoedov
Kirill Molokoedov
Bachelor's thesis
Využití sociálních médií pro malé a střední firmy
Use of social media in small and medium-sized businesses
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu využití sociálních sítí jako nástroje pro propagaci aktivit podniku. Teoretická část se věnuje základům fungovaní sociálních síti, uživatelům sociálních sítí, jejich přáních a jednotlivě rozebírá největší platformy pro marketingovou komunikaci. Praktická část navazuje na teoretickou. Poznatky získané v rámci teoretické části jsou nutné k následnému pochopení praktické …moreAbstract:
The thesis concerns the topic of using of social media as part of marketing communication of the company. Theoretical part concerns main mechanics of social networks, its users, their wishes and goes through biggest platforms for using of marketing communication one by one. Practical part is connected to theoretical. Acquired knowledge from first part is needed to understand the practical part, where …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ag9n0/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará