Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů – Bc. Sabina Hermochová
Bc. Sabina Hermochová
Master's thesis
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Marketing communication of cinemas in online enviroment: comparison of arthouse cine-mas and multiplexes
Abstract:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci kin se zaměřením na online prostředí. Cílem práce je analýza marketingového komunikačního mixu trojice artových kin (Kino Aero, Bio Oko a Univerzitní kino Scala, která jsou nejnavštěvovanějšími klasickými kiny u nás a odpovídají definici artového kina) a trojice multiplexů (Cinema City, CineStar a Premiere Cinemas). Následná komparace online marketingových …moreAbstract:
The purpose of this diploma thesis was to analyse the marketing communication mix of cinemas with a focus on the online environment. The subject of the research were arthouse cinemas Bio Oko, Aero and Univerzitní kino Scala and multiplexes Cinema City, CineStar and Premiere Cinemas. The selection of cinemas was based on how the cinema meets the definition for the classification. Film festivals were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xonc1/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HERMOCHOVÁ, Sabina. \textit{Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/bmc1o2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach -
Marketingová komunikace univerzitní galerie
Gabriela Blažková