Bc. Sabina Hermochová

Diplomová práce

Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů

Marketing communication of cinemas in online enviroment: comparison of arthouse cine-mas and multiplexes
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci kin se zaměřením na online prostředí. Cílem práce je analýza marketingového komunikačního mixu trojice artových kin (Kino Aero, Bio Oko a Univerzitní kino Scala, která jsou nejnavštěvovanějšími klasickými kiny u nás a odpovídají definici artového kina) a trojice multiplexů (Cinema City, CineStar a Premiere Cinemas). Následná komparace online marketingových …více
Abstract:
The purpose of this diploma thesis was to analyse the marketing communication mix of cinemas with a focus on the online environment. The subject of the research were arthouse cinemas Bio Oko, Aero and Univerzitní kino Scala and multiplexes Cinema City, CineStar and Premiere Cinemas. The selection of cinemas was based on how the cinema meets the definition for the classification. Film festivals were …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta