Analýza marketingové komunikační kampaně Career Days – Martin VIDECZKÝ
Martin VIDECZKÝ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikační kampaně Career Days
Marketing communication campaign analysis of Career Days
Anotace:
Predkladaná bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikačnej kampane Career Days. Career Days predstavujú dva dni plné možností pre študentov a absolventov vysokých škôl v podobe interaktívneho stretnutia s najväčšími zamestnávateľmi v Českej republike. Teoretická časť zahŕňa spracovanie poznatkov z literárnych zdrojov zaoberajúcich sa prob-lematikou marketingovej komunikácie a neziskového …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing communication campaign of Career Days. Career Days represents two days full of opportunities for students and graduates, formed into interactive meetings with major employers in the Czech Republic. Theoretical part contains literary sources related to marketing communications and non-profit sector. Practical part includes introduction of organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
10836
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIDECZKÝ, Martin. Analýza marketingové komunikační kampaně Career Days . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Marketingová komunikačná kampaň na sociálnych sieťach pre Optiku Minichová & Minich, s.r.o
Sofia Richterová