Firemní kultura a její vliv na prosperitu firmy – Daria Kulakova
Daria Kulakova
Bachelor's thesis
Firemní kultura a její vliv na prosperitu firmy
Corporate culture and its influence on the prosperity of the company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je rozebrat téma „Firemní kultura a její vliv na prosperitu firmy". V práci specifikuji pojmy, jako jsou firemní kultura, management a personální řízení. Dále provedu dotazníkové šetření pro hotel Cospomolitan Bobycentrum. Na základě zjištěných dat bude následně provedeno porovnání myšlení společnosti a reálných zaměstnanců. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné skutečnosti …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to break down the topic "corporate culture and its influence on the prosperity of the company". At work, I specify concepts such as corporate culture, management and Personnel Management. Next, I will conduct a questionnaire investigation for the hotel Cospomolitan Bobycentrum. On the basis of the established data, a comparison of the company's thinking and realnich …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Vařáková, DiS.
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová