How to improve the merchandising business of the Finnish League professional hockey team Oulun Kärpät? – Sakari Salomo Soukka
Sakari Salomo Soukka
Diplomová práce
How to improve the merchandising business of the Finnish League professional hockey team Oulun Kärpät?
Jak zlepšit merchandisingový byznys profesionálního hokejového týmu finské ligy?
Anotace:
Cílem této práce bylo změřit a analyzovat současný stav merchandisingu Oulun Kärpät a poskytovat návrhy, jak zlepšit jejich merchandising. Udělat to, výzkumník potřeboval identifikovat nejdůležitější faktory ovlivňující záměr nákupu Zboží Kärpät. Změřit aktuální stav merchandisingu a zařadit co nejvíce důležitých faktorů byl vypracován průzkum založený na přehledu literatury o předchozím výzkumu téma …víceAbstract:
The goal of this thesis was to measure and analyze the current state of the merchandising of Oulun Kärpät, and to provide suggestions on how to improve their merchandising. To do that, the researcher needed to identify the most important factors affecting the purchase intention of Kärpät merchandise. To measure the current state of the merchandising and rank the most important factors, a survey was …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93503
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Sami Paihonen
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOUKKA, Sakari Salomo. \textit{How to improve the merchandising business of the Finnish League professional hockey team Oulun Kärpät?}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/bmorpr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93503
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
David Frýdl -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19
Denis Kupr