Sakari Salomo Soukka

Diplomová práce

How to improve the merchandising business of the Finnish League professional hockey team Oulun Kärpät?

Jak zlepšit merchandisingový byznys profesionálního hokejového týmu finské ligy?
Anotace:
Cílem této práce bylo změřit a analyzovat současný stav merchandisingu Oulun Kärpät a poskytovat návrhy, jak zlepšit jejich merchandising. Udělat to, výzkumník potřeboval identifikovat nejdůležitější faktory ovlivňující záměr nákupu Zboží Kärpät. Změřit aktuální stav merchandisingu a zařadit co nejvíce důležitých faktorů byl vypracován průzkum založený na přehledu literatury o předchozím výzkumu téma …více
Abstract:
The goal of this thesis was to measure and analyze the current state of the merchandising of Oulun Kärpät, and to provide suggestions on how to improve their merchandising. To do that, the researcher needed to identify the most important factors affecting the purchase intention of Kärpät merchandise. To measure the current state of the merchandising and rank the most important factors, a survey was …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Sami Paihonen

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93503