Proces tvorby scénické hudby Miloše Štědroně v Divadle Husa na provázku – Karolína HEJLOVÁ
Karolína HEJLOVÁ
Bakalářská práce
Proces tvorby scénické hudby Miloše Štědroně v Divadle Husa na provázku
Process of Creation of Miloš Štědroň´s Scenic Music at the Goose on a String Theatre
Anotace:
Práce pojednává o tématu Proces tvorby scénické hudby Miloše Štědroně v Divadle Husa na provázku. Čtenáři jsou nejprve seznámeni se samotným pojmem scénická hudba, se kterým úzce souvisí terminologie, která je v dané problematice používána. Dále je práce zaměřena na historii scénické hudby v rozmezí od antiky do 2. pol. 20. stol. V další části práce je text zaměřen na skladatelskou osobnost Miloše …víceAbstract:
My thesis deals with the topic of Process of creation of Miloš Štědroň´s scenic music at the Goose on a String Theatre. At first, readers are acquainted with the term of scenic music itself being closely connected with the terminology which is used in the given issue. Further, the thesis focuses on the history of scenic music from the ancient times to the second half of the twentieth century. The next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2015
Zveřejnit od: 18. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lenka Křupková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEJLOVÁ, Karolína. Proces tvorby scénické hudby Miloše Štědroně v Divadle Husa na provázku. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 8. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny hudebního umění / Uměnovědná studia
Práce na příbuzné téma
-
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Vliv nonsensové literatury na dramaturgickou orientaci Divadla Husa na provázku
Tereza Šlesingerová -
Znaky a tvůrčí přístupy studiových divadel se zaměřením na Divadlo Husa na provázku a HaDivadlo v 70. a 80.letech 20. století.
Markéta Randáková -
Hudebně scénická kompozice Babička podle Boženy Němcové v inscenaci Divadla Husa na provázku
Blanka Bartoňová -
Semiotická analýza vybraných plagátov Divadla Husa na provázku
Natália Saganová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Pantomimické a klaunské inscenácie Boleslava Polívku v rokoch 1972–1990 v Divadle (Husa) na provázku
Pavol Seriš -
Marketingový audit - Divadlo Husa na provázku
Tereza Bucharová
Název
Vložil
Vloženo
Práva