Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing – Ing. Sugandha Tikoo
Ing. Sugandha Tikoo
Bakalářská práce
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Anotace:
Abstracts Cílem této práce je diskutovat o etické, právní a sociální aspekty přímého marketingu. Zvláštní pozornost byla věnována etické pojmy jednání mezi přímého marketingu. Direct marketing využívá databázi hromadit informace o zákaznících a v důsledku toho může vytvořil dlouhodobé vztahy. Zajištění pozitivní účinky přímých spotřebitelů marketingu je třeba věřit marketingu. Důvěra je postaven po …víceAbstract:
Abstracts The objective of this thesis is to discuss the ethical, legal and social aspect of direct marketing. Particular attention has been given to the ethical notions of conduct among direct marketers. Direct marketing utilizes database to accumulate customer information and as a result long-term relationships can created. Assuring the positive effects of direct marketing consumers need to trust …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gzpvh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu