Bc. Martina Matějovská

Bakalářská práce

Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku

Effectiveness of marketing mix in a selected company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je vytváření návrhu optimalizace marketingové strategie pro vybranou firmu Matějovský za účelem zvýšení prodeje. Dílčím cílem práce je situační analýza sledované firmy, druhým dílčím cílem je návrh řešení přístupu k zákazníkovi, případně návrh kvality výrobků v rámci konkurenceschopnosti společnosti. Teoretická část se zabývá základními znalostmi v oboru marketingu, marketingového …více
Abstract:
The main goal of this work is to create a proposal for optimizing the marketing strategy for the selected company, Matějovský, in order to increase sales. A partial goal of this work is a situational analysis of the monitored company, and the second partial goal is a proposal for a solution to the customer approach or a proposal for product quality within the company's competitiveness. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace