Bc. Petra Podařilová Havlíčková

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - a synergistic effect of individual instruments
Abstract:
Diplomová práce se zabývá definováním pojmů integrovaná marketingová komunikace, synergie marketingových nástrojů a bariérami v zavádění integrované marketingové komunikace. Práce analyzuje a hodnotí komunikační kampaň na podporu značky Regionální potravina, projektu Ministerstva zemědělství a to z hlediska synergie jednotlivých nástrojů IMK a navrhuje řešení pro zvýšení dopadu kampaně v dalších letech …more
Abstract:
The thesis deals with the definition of integrated marketing communication concepts, synergetic effect of individual tools and barriers in the implementation of integrated marketing communications. The thesis analyses and evaluates the communication campaign to promote the brand of Regional Food, a project of the Ministry of Agriculture in terms of the synergy between the various IMC tools and proposes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní