Bc. Petra Podařilová Havlíčková

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - a synergistic effect of individual instruments
Anotace:
Diplomová práce se zabývá definováním pojmů integrovaná marketingová komunikace, synergie marketingových nástrojů a bariérami v zavádění integrované marketingové komunikace. Práce analyzuje a hodnotí komunikační kampaň na podporu značky Regionální potravina, projektu Ministerstva zemědělství a to z hlediska synergie jednotlivých nástrojů IMK a navrhuje řešení pro zvýšení dopadu kampaně v dalších letech …více
Abstract:
The thesis deals with the definition of integrated marketing communication concepts, synergetic effect of individual tools and barriers in the implementation of integrated marketing communications. The thesis analyses and evaluates the communication campaign to promote the brand of Regional Food, a project of the Ministry of Agriculture in terms of the synergy between the various IMC tools and proposes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní