Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Petra Podařilová Havlíčková
Bc. Petra Podařilová Havlíčková
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communications - a synergistic effect of individual instruments
Anotace:
Diplomová práce se zabývá definováním pojmů integrovaná marketingová komunikace, synergie marketingových nástrojů a bariérami v zavádění integrované marketingové komunikace. Práce analyzuje a hodnotí komunikační kampaň na podporu značky Regionální potravina, projektu Ministerstva zemědělství a to z hlediska synergie jednotlivých nástrojů IMK a navrhuje řešení pro zvýšení dopadu kampaně v dalších letech …víceAbstract:
The thesis deals with the definition of integrated marketing communication concepts, synergetic effect of individual tools and barriers in the implementation of integrated marketing communications. The thesis analyses and evaluates the communication campaign to promote the brand of Regional Food, a project of the Ministry of Agriculture in terms of the synergy between the various IMC tools and proposes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yqwm8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová