Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach – Tomáš Kučerík
Tomáš Kučerík
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach
Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach
Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová komunikace Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálních sítích“ se zaobírá využitím sociálních sítí pro marketingové účely. V teoretické části se rozebírá přínos sociálních sítí pro firmy z pohledu marketingu, a způsob jakým se dají různé sociální sítě využít pro potřeby marketingové komunikace. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci …víceAbstract:
Bachelor thesis „Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach “is focused on using social networks for marketing purposes. Theoretical part explains benefits of social networks for companies from the marketing point of view and ways how to use different social networks in terms of marketing communication. The objective of this thesis is to analyse current …víceAbstract:
Bakalárska práca „Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach“ sa zaoberá využívaním sociálnych sietí pre marketingové účely. V teoretickej časti sa rozoberá prínos sociálnych sietí pre firmy z pohľadu marketingu, a spôsob akým sa dajú rôzne sociálne siete využiť pre potreby marketingovej komunikácie. Cieľom práce je analyzovať súčasnú marketingovú komunikáciu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Kateřina Poláková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová