Iva Nesrstová
Diplomová práce
Psychologie reklamy
The psychology of advertisement
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem psychologie reklamy a možností rozdílného vlivu stejné reklamy na dvě odlišné kulturní skupiny. Práce nahlíží na obor psychologie jako na nedílnou součást soudobého marketingu. Teoretická část definuje základní pojmy z oboru marketingu s hlubším zaměřením na oblast reklamy a to konkrétně na její definice, historii, cíle, strategie a druhy médií. Dále se práce zabývá …víceAbstract:
The aim of this thesis is to explore the psychology of advertising and its possibility of diverse influence on two different cultural groups by the same advert. The thesis investigates the field of psychology as an integral part of contemporary marketing. The theoretical part defines basic terms in the field of marketing with a profound focus on advertising, specifically on its definition, history …víceKlíčová slova
reklama působení kultura odlišnost mezinárodní marketing psychologie chování spotřebitel vnímání
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Chýlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Diskrepance mezi studijními očekáváními a subjektivním vnímáním reálného průběhu studia u studentů psychologie
Stanislav Gibarti -
Smrt a umírání z pohledu studentů psychologie a medicíny
Nicole Zadražilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva