Prostojové učení jako součást efektivního vzdělávání – Bc. Milana Ostrovská
Bc. Milana Ostrovská
Diplomová práce
Prostojové učení jako součást efektivního vzdělávání
Downtime learning as part of effective education
Anotace:
Diplomová práce „Prostojové učení jako součást efektivního vzdělávání“ se zabývá modelem vzdělávání, při kterém mobilní zařízení jsou používána jako nástroj k získávání a prohlubování vědomostí. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část specifikuje proces vzdělávání z pohledu pedagogiky a psychologie. Zabývá se také problematikou vzdělávání pomocí mobilních zařízení, díky kterému může …víceAbstract:
The diploma thesis “Downtime Learning as a Part of Effective Education“ deals with the education model where mobile devices are used as a tool for acquiring and deepening knowledge. This Diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part specifies the educational process from the perspective of pedagogy and psychology. It is also concerned with the educational problems through mobile devices …víceKlíčová slova
Vzdělávání informační a komunikační technologie vzdělávací prostředí vzdělávací aplikace konektivismus vzdělávání pomocí mobilních zařízení prostojové učení Education information and communication technologies educational enviroment educational applications connectivism m-learning downtime learning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/txhvq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2019
- Vedoucí: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby
Práce na příbuzné téma
-
Integrating Information and Communication Technologies in English Language Teaching and Learning
Václav Rydlo -
Information and communication processes in the manufacturing company
Sm Aktaruzzaman -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová -
Překážky v informačních a komunikačních technologiích na trzích EU a USA a jejich dopad na vzájemný obchod
Anna Růžičková