Tomáš ULRYCH
Bachelor's thesis
Využití sociálních médií v online marketingu
The use of social media in online marketing
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce je online marketing a jeho využití v sociálních médiích. Práce se zaměřuje na definici online marketingu a způsoby, jakými lze sociální sítě využít k propagaci společností. Práce také zkoumá principy reklamy na jednotlivých sociálních médiích, jako je Facebook, Instagram, Twitter a YouTube. Výzkumná část bakalářské práce je zaměřena na dotazník, který je zaměřen na …moreAbstract:
The main subject of the bachelor thesis is online marketing and its use in social networks. The thesis focuses on the definition of online marketing and ways in which social networks can be used to promote companies. The thesis also examines the principles of advertising on individual social networks, such as Facebook, Instagram, Twitter and YouTube. The research section of the bachelor thesis is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ULRYCH, Tomáš. \textit{Využití sociálních médií v online marketingu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/bopjtm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ULRYCH, Tomáš. Využití sociálních médií v online marketingu. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Bulánová, L.
20/4/2022