Využití sociálních médií v online marketingu – Tomáš ULRYCH
Tomáš ULRYCH
Bachelor's thesis
Využití sociálních médií v online marketingu
The use of social media in online marketing
Anotácia:
Hlavním tématem bakalářské práce je online marketing a jeho využití v sociálních médiích. Práce se zaměřuje na definici online marketingu a způsoby, jakými lze sociální sítě využít k propagaci společností. Práce také zkoumá principy reklamy na jednotlivých sociálních médiích, jako je Facebook, Instagram, Twitter a YouTube. Výzkumná část bakalářské práce je zaměřena na dotazník, který je zaměřen na …viacAbstract:
The main subject of the bachelor thesis is online marketing and its use in social networks. The thesis focuses on the definition of online marketing and ways in which social networks can be used to promote companies. The thesis also examines the principles of advertising on individual social networks, such as Facebook, Instagram, Twitter and YouTube. The research section of the bachelor thesis is focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ULRYCH, Tomáš. Využití sociálních médií v online marketingu. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
20. 4. 2022