Vizuálně-komunikační koncept kulturní instituce – BcA. Lucie Lagertha Týč
BcA. Lucie Lagertha Týč
Bakalářská práce
Vizuálně-komunikační koncept kulturní instituce
Visual-communication concept of a cultural institution
Anotace:
Bakalářská práce představuje koncept projektu Anežka, mladé umělecké scény pod záštitou Národní galerie Praha (= Mladá Národní galerie Praha / Young National Gallery Prague), který sjednocuje a prezentuje různé druhy vizuální činnosti mladých umělců a designérů. Národní Galerie Praha (dále jen NGP) je v tomto vztahu patronem a záštitou, avšak Anežka funguje autonomně. Práce předkládá vizuální řešení …víceAbstract:
The bachelor's thesis presents the concept of the Anežka project, a young art scene under the auspices of the National Gallery Prague (= Mladá Národní galerie Praha / Young National Gallery Prague), which unites and presents various types of visual activity of young artists and designers. The National Gallery Prague is the patron and auspices in this relationship, but Anežka operates autonomously. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2023
- Vedoucí: MgA. Jan Kolář
- Oponent: Kamila Matysová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Současná transformace Národní galerie Praha do on-line modu
Filip Souš -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Mediální obraz Národní galerie Praha od roku 2014 do současnosti
Michaela Figalová -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Grand Opening jako součást PR aktivit Národní galerie Praha
Anna Stránská -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova -
Analýza mediálních výstupů Galerie Rudolfinum a Národní galerie v Praze na příkladu dvou výstavních projektů
Anna Roubíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva